Call-Center Live

Categorii de anvelope

Anvelopă pentru vară

Acest tip de pneu, fiind specific pentru sezonul cald, este perfect pentru a fi folosit in timpul condusului pe sosea uscată, cand sunt indeplinite la maximum conditiile de aderenta. Daca insa sunt folosite pe sol umed, pe ploaie, ca sa nu mai zic daca va ”ia prin surpindere iarna”, aceste anvelope nu vor face fata cu succces, din contra, performanțele vor fi mai mici.

Aveti grija sa verificati in mod constant starea anvelopelor. Daca prezinta stari de uzura avansate, luati masuri pentru schimbarea acestora, lucru deosebit de important pentru securitatea dvs. O anvelopa uzata nu mai corespunde normelor si va paote pune viata in pericol pe sosea.

 

Anvelopă pentru iarnă

Dupa cum bine stiti, legislatia nu ne permite sa circulam in timpul iernii cu anvelope de vara.

Insa vremea este destul de capricioasa, inca trebuie sa aveti pregatite aceste pneuri, intre lunile noiembrie si martie, luni in care temperaturile scad frecvent sub 10 grade celsius. Si as completa, cel putin intre lunile acestea trebuie sa circulati echipati adecvat, insa depinde si de localitatea de domiciliu, sau localitatile pe unde va plimbati, caci in functie de acestea, se mai adauga una – doua luni, dupa cum ne-a demonstrat vremea in ultimii ani.

Atentie mare la uzura si aici. O anvelopa uzata, cu santuri a caror profunzime nu atinge nici macar 3 mm, nu mai poate face fata nici pe soseaua cu zapada, nici pe cea umeda. Schimbati-va anvelepele de fiecare data cand este nevoie sia veti grija de familia dvs cand calatoriti, pastrand un nivel maxim al aderentei fata de sosea. Vedem zilnic la televizor nenorociri care se produc din cauza ca masina nu a mai putut fi stapanita pe sosea, asta pentru ca anvelopele nu au fost cele potrivite, si in mod cert nici viteza, insa detalii legate de viteza si anvelope gasiti in alt articol.

 

Anvelopă care se preteaza tuturor celor 4 anotimpuri

Anvelopele pentru 4 anotimpuri va mentin in siguranta intreg anul, indifernet de conditiile meteorologice.

Am putea numi acest tip de pneu,  un compromis între cel de vara și cel de iarna sau ca sa fim totusi mai intelegatori,o combinatie, care v-ar putea scuti de ceva banuti. Aparent!

Trebuie sa stiti ca o anvelopa de toate anotimpurile, nu face fata in acelasi mod la conditiile de circulatie pe sose uscata, precum se comporta un pneu de vara, dar nici pe zapada lucrurile nu stau in alt fel.

 

Starea anvelopei, stiu ca ne repetam, este foarte importanta. Verificati-o frecvent, este numai spre binele dvs.

Dvs sunteti cel mai in masura sa va calculati beneficiile si vorbim aici de economia sau inexistenta ei, in alegerea pneurilor 4 anotimpuri sau specifice pentru fiecare anotimp in parte.

In functie de volumul deplasarilor, de drumurile pe care care circulati, starea acestora, toate corelate cu uzura posibila a cauciucurilor, va conduce la alegerea potrivita a anvelopelor.

Fie de iarna, fie de vara, fie mixte, nu le folositi dupa ce si-au depasit durata de viata, prin uzura, si nu incurcati anotimpurile intre ele!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

preloader